ADMINISTRATIEF
Boekhouden is kort gezegd het registreren van de in uw onderneming verkregen inkomsten (winsten) en gedane uitgaven (verliezen). Voor veel bedrijven betekent dit veel administratieve rompslomp en kostbare tijd; een groot nadeel! U kunt uw tijd immers beter besteden in uw onderneming. Echter door het netjes en secuur bijhouden van een administratie heeft en houdt u overzicht in de financiële positie van uw onderneming, zodat de continuïteit van uw onderneming beter gewaarborgd blijft.
Dit is waar wij voor u kunnen inspringen. Wij kunnen u een groot deel, of indien u dat wenst het geheel van deze lasten uit handen nemen, door zorg te dragen voor:
- Het opzetten van uw administratie (éénmalig)
- Het invoeren en boeken van uw bank, giro en kas
- Het invoeren en boeken van uw in- en verkoopfacturen
- Debiteuren- en crediteurenbewaking
- Het verzorgen van uw aangifte(n) omzetbelasting
- Het per boekjaar opstellen van uw jaarrekening en eventueel bijhorende stukken (afhankelijk van het soort onderneming)
- Het verzorgen van uw aangifte vennootschapsbelasting
- Het verzorgen van uw aangifte(n) inkomstenbelasting
- Het verzorgen van uw loonadministratie